ناحیه کاربری | پشتیبانی
   
 
 
پیگیری شکایت
ارسال شکایت
پورتال مشترکین
گارانتی تجهیزات
راهنمای پرداخت اینترنتی
لیست خطاهای اتصال
درخواست خسارت (SLA)
 
 
درخواست خسارت (SLA)

مشترکین شرکت بومرنگ در صورت بروز اختلال در سرویس اینترنت خود می توانند جهت دریافت خسارت، طبق SLA سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، از طریق لینک درخواست خسارت اقدام  به ثبت درخواست خسارت نمایند.

موافقت نامه زمان کاهش سطح کیفیت شرکت بومرنگ رایانه:

خدمات ارائه شده به مشترکین شرکت بومرنگ رایانه ،مطابق ضوابط مصوب شده در جلسه شماره ۱۷۷ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی،مشمول توافق نامه سطح خدمات یا (SLA) خدمات ارتباطات داده ها می شود.

گفتنی‌ست شرکت بومرنگ رایانه بر مبنای مصوبه شماره 2 جلسه شماره 177 کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی، برقرار بودن شبکه خود در محدوده کشور را به میزان ۹۸ درصد(سطح برنزی) تضمین می‌کند.

 

پارامترهای موافقت نامه سطح خدمات شرکت بومرنگ رایانه بر اساس مصوبه شماره ۱۷۷ کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برای سرویس های اینترنت پرسرعت اشتراکی در کل کشور

شرح پارامتر

مقدار تعهد بومرنگ رایانه

مقدار حداکثر مجاز (PLR) بر اساس توافق نامه سطح خدمات - پارامتر a ۵ درصد
مقدار حداکثر تاخیر مجاز (Latency) بر اساس توافق نامه سطح خدمات - پارامتر b ۱۵۰ میلی ثانیه
مقدار پهنای باند تضمین شده (CIR) برابر است با میانگین پهنای باند ارسال و دریافت تقسیم بر ضریب تسهیم - پارامتر c ۰.۱۲۵
میانگین زمان بازیابی و تعمیر و برقراری مجدد خدمت (MTTR) ۷۲ ساعت

 

میزان تلفات بسته ها (PLR)

به میانگین گم شدن و یا از دست رفتن بسته های IP در طول شبکه خدمت دهنده اطلاق میشود و به روش ارسال بسته های ICMP به اندازه ۱۰۰ بایت و به تعداد ۱۰۰۰ عدد از پورت دسترسی خدمت گیرنده تا نقطه نهایی داخل شبکه خدمت دهنده و بر اساس میانگین نمونه برداری های متوالی Ping Test در طول یک ساعت و یا بر اساس سایر روش های استانداردی که سازمان اعلام خواهد کرد،محاسبه میشود.

تاخیر (Latency):

متوسط زمانی که طول میکشد تا یک بسته IP  در شبکه خدمت دهنده از پورت دسترسی خدمت گیرنده تا نقطه نهایی شبکه خدمت دهنده برسد.این پارامتر بر اساس میانگین نمونه برداری در دوره زمانی و یا بر اساس سایر روش های استانداردی که سازمان اعلام خواهد کرد محاسبه می شود.

پهنای باند تضمین شده (CIR) 

به حداقل پهنای باند اختصاص یافته به خدمت گیرنده در دوره زمانی اطلاق می شود که همان ضریب اشتراک یک به هشت است.

میانگین زمان بازیابی یا تعمیر  (MTTR)

به میانگین زمان رفع خرابی و برقراری مجدد خدمت بر اساس توافق بین خدمت دهنده و خدمت گیرنده اطلاق می شود.
مواردی که مشمول جریمه نمی شوند:
•    قطعی ناشی از قوه قاهره(فورس ماژور) مانند حوادث طبیعی.در این حالت زمان کاهش سطح کیفیت خدمات مشمول پرداخت تعرفه توافق شده نمیباشد.
•    قطعی هایی که به واسطه خرابی تجهیزات خدمت گیرنده باشد.
•    قطعی هایی که در زمان Down Time باشد.
•    قطعی هایی که بنا به درخواست خدمت گیرنده باشد(مانند جابجایی،آزمایش شبکه داخلی و ...)
•    قطعی هایی که ناشی از تخطی خدمت گیرنده از قوانین و مقررات و یا مفاد SLA باشد.
•    قطعی های ناشی از عدم پرداخت صورت حساب
•    قطعی های ناشی از صدور احکام توسط مراجع قضایی و یا امنیتی کشور و یا سایر مراجع ذی صلاح که در این حالت زمان قطعی مشمول پرداخت تعرفه توافق شده نمیباشد.
نکات قابل توجه:

  •  لازم به ذکر است حسب ضوابط سازمان تنظیم و مقررات ارتباطات رادیویی،درخواست هایی قابل پیگیری میباشد که مشکل از طریق تماس با مراکز تماس و یا تکمیل فرم در سایت boomerang.ir به شرکت  بومرنگ رایانه گزارش داده شده باشد.
  •   بر اساس مصوبه ۱۷۷ سازمان تنظیم و مقررات ،محاسبه توافق نامه سطح خدمات،یک ماه شمسی با فرض هر ماه ۳۰ روز است.
درخواست خسارت (SLA)
 
   
 
"تمامي كالاها و خدمات اين فروشگاه، حسب مورد داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است"
 
خدمات پشتیبانی بومرنگ حساب کاربری من